|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#7 |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Poznan
Posty: 2,539
Motocykl: RD04
Przebieg: kto wie
Online: 4 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 29 s
|
Z pamięci - odkręcasz:
- płytę aluminiową spod silnika - 4 śruby - 12-staka chyba, - dźwignię biegów - 10-tka ![]() - dwie śruby plastikowej osłony zębatki - muszą być klucze nasadowe całkiem długie bo ta dolna śruba ciężko dostępna - 8-semki, - będziesz widział zębatkę, można poszarpać czy nie ma luzu, ale najlepiej odkręcić zabezpieczenie (10-tka) i ściągnąć zębatkę - będziesz miał pewność.
__________________
<br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. |
|
|
|
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| PROŚBA O POMOC - porównanie kierownic RD04 z RD07. | lukaszrys | Wszystko dla Afryki | 3 | 15.01.2015 22:34 |