| 
			
			 | 
		#4501 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			I tutaj jest jak z kobietami, jednym podobają się rude, a innym zezowate
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4502 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2011 
				Miasto: mazowiecka wieś 
					
				
				
					Posty: 1,453
				 
Motocykl: 5 szt 
Przebieg: znośny 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 2 dni 19 godz 50 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Brakuje podparcia w połowie wysokości gmola. Mocowanie przed rurami wydechowymi psuje optykę gmola - robi się duży i wizualnie ciężki. Może udałoby się złapać w tym samym węźle ramy ale między wydechem a silnikiem 
		
		
		
		
		
		
			![]() To oczywiście moje subiektywne zdanie na temat. Bezsprzecznie jeden z trudniejszych motocykli do orurowania. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4503 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Podparcia w połowie nie brakuje, takiego bubla bym nie wypuścił. 
		
		
		
		
		
		
		
	Dlaczego przed rurami ? Ponieważ kiedy wstawię rurkę pomiędzy wydech a korpus, robi się zbyt mało luzu, za mało przestrzeni na ewentualne odkształcenia. W przypadku przesunięcia (raczej do tyłu) rurka gmola wali w korpus. Przy obecnym mocowaniu, przy uderzeniu bocznym, płaskownik ma miejsce na odkształcenie. Jeżeli uderzenie będzie z przodu i gmol przesunie się do tyłu, to wolę zagiąć wydech, niż uszkodzić korpus silnika.  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4504 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 33 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			uwidacznia się heroiczna walka "gdzie to przykręcić", zastanawiam się czy przednie górne mocowania które są wspólne z mocowaniem chłodnic nie będą zbyt delikatne ?
		 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowane przez mdxmd : 22.03.2016 o 23:51  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4505 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Bo rzeczywiście, nie jest to łatwe  
		
		
		
		
		
		
		
	  Widziałem np. taki sposób mocowania; Gmol prawy - płaskownik pionowy przykręcony do śrub mocujących chłodnicę i w połowie tego płaskownika wpięte górne ramię gmola. Gmol prawy - przykręcony bezpośrednio po śrubę do której przymocowany jest klakson. U mnie jest obejma w kształcie U z uszami obejmująca ramę, przykręcona do dolnych śrub chłodnic z dwóch stron. Te płaskowniki do których przykręcone są chłodnice, są krótkie i naprawdę solidne. Jeżeli dojdzie do odkształcenia i przesunięcia obejmy,to powinna się oprzeć o ramę moto.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4506 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W pierwszym modelu zaokrągliłbym ten wysoki ostry "szpic z przodu. 
		
		
		
		
		
		
		
	Przy ślizgu będzie szedł w glebę jak pług. Tak jak jest "przód"okrągły w II modelu. Lepiej by się Gmol "ślizgał po ziemi niż w nią właził. Ale ja się nie zna patrzę z "rolniczego" punktu widzenia  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4507 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dobrze to wygląda. 
		
		
		
		
		
		
			Tylko teraz pytanie czy rama w nowe crf jest tak mocna jak w starej i nie pokrzywi ją gmol... 
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4508 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 179
				 
Motocykl: CRF1000D 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 15 godz 39 min 44 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   ).Co do samych gmoli, jeżeli to są wersje ostateczne, to wolę I, jeżeli nie, to czy byłaby opcja by górna część była zaokrąglona i od strony nogi i z przodu? Bo w tej chwili, w obu wersjach w tej chwili to jest chyba ten sam element, tylko zamontowany odwrotnie. Rury zamonotwane są na wersji z manualem, widzę cięgno sprzęgła, DCT jest szersza w tym miejscu. Będą pasować?  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4509 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2014 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 273
				 
Motocykl: XT660Z, HSQ701 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 6 dni 22 min 18 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak czytam te dywagacje i widzę te kruche plastiki, do dochodzę do wniosku, że wszyscy producenci bez wyjątku zaczęli robić sprzęty z gównoliny :-( Jak ktoś potrzebuje gleboodporny sprzęt, to zostają tylko używki...Jakaś masakra...
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"Lepszy kloc z pannami, niż legenda z kompleksami  " - Louis
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4510 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Sexu i biznesu 
					
				
				
					Posty: 1,562
				 
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
To samo w autach. Ciężko znaleźć fure z normalnymi zderzakami, które się gnął a nie pękają na kawałki. Np. A3 8L vs 8P. To samo zawieszenia, silniki... przemysłowe silniki do 3 litrów nawet w Afryce (kontynent) się po prostu teraz wymienia po roku, a nie naprawia... bo się nie opłaca.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	__ Golodupiec bez Afryki  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |