Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 17.02.2016, 14:45   #2
fassi
Fazi przez Zet
 
fassi's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 5,903
Motocykl: RD07
Przebieg:
Galeria: Zdjęcia
fassi will become famous soon enough
Online: 9 miesiące 4 tygodni 13 godz 6 min 46 s
Domyślnie

Stawiam na padniete aku. Masz za malo pradu w aku i tak: w kostce stycznik wyskakuje i robi kontakt na wlaczniku rozrusznika. W tym momencie jest taki mocny pobor pradu ze brakuje go w akumulatorze i stycznik z powodu braku tegoz pradu odbija. Jak odbije to rozlaczy styki rozrusznika i znowu zaskakuje itd.

Podlacz klemy z auta i odpal.

Voltomierzem tego nie zmierzysz, bo aku ma 12Volt, ale nie ma Amperarzu, czyli pojemnosci
__________________
Za dwadzieścia lat
bardziej będziesz żałował
tego czego nie zrobiłeś,
niż tego co zrobiłeś.
fassi jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
tripmaster: kostka i żarówka mucha_dub Układ elektryczny i zapłonowy 4 17.07.2013 21:48


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.