![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2014
Miasto: Rz-ów
Posty: 648
Motocykl: RD07
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 14 godz 42 min 51 s
|
![]()
Licząc na kolanie...wyjszło mi, że gdyby te śruby miały przenosić całą moc silnika, to przy największym obciążeniu, musiałby by sobie poradzić z momentem na zębatce zdawczej o wartości ~328Nm.
Jako, że są dwie, na średnicy 44mm, to na jedną działałoby jakieś ~3727N. M6 w klasie 8.8 wytrzyma na ścinanie około 2995,2N W klasie 12.9 będzie to jakieś 5054,4N i powinny urobić z rozsądnym współczynnikiem bezpieczeństwa. Tak więc jak coś...to lepiej nie kupować zwykłych M6 z TESCO ![]()
__________________
Marcin vel "Gruby" aka "Maurosso" |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wałek zdawczy - jak wyeliminować luz?? | tomozdyn | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 28 | 12.07.2017 07:46 |
Wałek zdawczy ocena | tom500 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 8 | 29.07.2015 16:08 |