| 
			
			 | 
		#4051 | 
| 
			
			 Autobanned. 
			![]() Zarejestrowany: Feb 2009 
				Miasto: Wawa 
					
				
				
					Posty: 5,227
				 
Motocykl: Tesco 
Przebieg: 45 555 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 14 godz 7 min 24 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Gratuluję !!! Pisz chłopie wrażenia - każde, te pozytywne i te negatywne. Załóż może nawet oddzielny wątek: NAT w Realu ! PS Co do ubezpieczenia - zapytam w korpo czy mają coś sensownego. Napisz do mnie parametry kierownika i sprzęta na PW. Pozdro - Jorge
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	 Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański. 
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4052 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2011 
				Miasto: OOL-OPOLSKIE 
					
				
				
					Posty: 373
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 22 godz 15 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No to gratulacje pierwszym "rozdziewiczającym" nową Jaśnie Panienkę..  
		
		
		
		
		
		
			   -Niech Wam się "dobrze prowadzi"!.. Viel spass!  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	-szerokości, przyczepności i powodzonka!...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4053 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Łańcuch sprawdzę wieczorem. Może tak tylko wygląda na foto, nie wiem bo tylko krótkie zapoznanie miałem z motocyklem.Motocykl wydaje się naprawdę lekki i poręczny. W wakacje testowałem GSA 1200 i mile mnie zaskoczył ale AT jakby dużo lżejsza się wydawała. Nie jestem uprzedzony  
		
		
		
		
		
		
		
	 , miałem wcześniej małego GSA.
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4054 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2010 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 2,922
				 
Motocykl: RD04 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 29 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Śliczny motocykl, za 10lat odkupię  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4055 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2011 
				Miasto: zarzyca/strzelin 
					
				
				
					Posty: 1,657
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 2 dni 10 godz 22 min 41 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			i to jest pierwsza afryka , ktora bym z przyjemnioscia kupil gdyby mnie bylo na nia stac , moze za kilka lat ... :P
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	BMW r100gs suzuki dr750big  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4056 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			gratulacje dla wszystkich, którym taka lalka będzie zdobić garaż  
		
		
		
		
		
		
			![]() oj trza oj trza tych dutków na taki sprzęt ale na pewno warto. najładniejszy i nieprzesadzony dual sport na rynku jak dla mnie. brawo dla Hondy - w końcu. m 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4059 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Garść informacji. 
		
		
		
		
		
		
		
	Obrysówki się świecą na pomarańczowo ale tylko z przodu. ![]() Sorki za jakość zdjęć robione fonem. Naciąg łańcucha jest prawidłowy. Oczywiście przy moim niefarcie zaliczyłem już glebę i muszę przyznać że te handbary takie ostatnie nie są. Nic się nie połamało a efekt po glebie na kostkę brukową jest taki: ![]() Przy tej okazji dowiedziałem się że Honda ma czujnik przechyłu i w przypadku gleby układ automatycznie wyłącza silnik i pompę paliwa. W takim przypadku należy przekręcić kluczyk aby zresetować czujnik. Żeby dostać się do narzędzi trzeba odkręcić 2 śruby imbusem, który znajduje się pod kanapą. Trochę to upierdliwe, a klucze spokojnie pod kanapę się mieszczą, więc chowanie ich w pudełku zakręcanym na śrubki coś mało komfortowe. W instrukcji nie ma wzmianki o filtrze powietrza, oprócz lakonicznego komentarza że należy go wymieniać w serwisie. Żeby dostać się do filtrów należy odkręcić pudełko śrubek (dosłownie). Więcej info będę mógł podać jak zabiorę się za montaż podłączenia navi. Układ kontroli trakcji wkracza do akcji bardzo grzecznie i niemal niezauważalnie. Gdyby nie migająca lampka to nawet bym tego nie zauważył (ganiałem po błotnistej trawie). Ponadto kontrola trakcji jest pod palcem wskazującym lewej dłoni a korzystanie z niej jest wygodne. Ma 3 tryby i wyłącznik. Przednia zębatka 16 z tyłu 42. Podnóżki są wąskie aby nie rzec bardzo wąskie, mają 6 cm szerokości w CRF 450 mają 8 cm. Wyświetlacz pozwala na zmianę jednostki przebiegu i prędkości -- mph/kmh Pod siedzeniem jest umieszczona stalowa linka do mocowania kasku, wejdzie też U-lock. Przeglądy co 12 tysi. Po pierwszym tysiącu do wymiany olej z filtrem oraz filtr oleju obwodu sprzęgła (DCT). Filtr sprzęgła wymaga wymiany co 24 tysie. Na bagażniku można przewozić 10 kg wedle instrukcji.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4060 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2012 
				Miasto: Stalowa Wola 
					
				
				
					Posty: 302
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 32000 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 5 dni 8 godz 28 min 58 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |