Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 20.01.2016, 15:35   #4
QrczaQ
 
QrczaQ's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
QrczaQ jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Lepi Zobacz post
Czym więcej mieszanki tym lepiej.
Czyli, ze czym wieksza dysza tym wiecej potworów trzeba nawiercac? Eksperymentalnie pewnie.

No i wtedy pewnie ma wiekszego kopa ale wiecej pali?

Nie ma jakiegos patentu jak ten cziptuning w TDI? Wiecej mocy, mniej pali, emisja spalin taka sama... nie wiem gdzie jest magia.
__________________
__
Golodupiec bez Afryki
QrczaQ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wieksze kolo na przodzie. PszemekADV Inne - dyskusja ogólna 23 01.04.2015 09:07
Dorobienie dolotu do tłumika - Warszawa ? mikelos Uklad paliwowy i wydechowy 3 16.04.2014 14:39
Średnica dolotu wydechu RD07 kraft90 Uklad paliwowy i wydechowy 0 20.02.2013 00:50


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.