![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]()
Czyli, ze czym wieksza dysza tym wiecej potworów trzeba nawiercac? Eksperymentalnie pewnie.
No i wtedy pewnie ma wiekszego kopa ale wiecej pali? Nie ma jakiegos patentu jak ten cziptuning w TDI? Wiecej mocy, mniej pali, emisja spalin taka sama... nie wiem gdzie jest magia.
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wieksze kolo na przodzie. | PszemekADV | Inne - dyskusja ogólna | 23 | 01.04.2015 09:07 |
Dorobienie dolotu do tłumika - Warszawa ? | mikelos | Uklad paliwowy i wydechowy | 3 | 16.04.2014 14:39 |
Średnica dolotu wydechu RD07 | kraft90 | Uklad paliwowy i wydechowy | 0 | 20.02.2013 00:50 |