Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 11.12.2015, 09:07   #11
Emek
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
 
Emek's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Aug 2015
Miasto: Scyzortown
Posty: 11,171
Motocykl: No Afrika anymore
Emek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 7 miesiące 1 tydzień 6 dni 14 godz 14 min 23 s
Domyślnie

A nic nie pokaże. Już pokazała Super Tenere 265 kg/Tenere 215 kg. Łudzenie się że ktoś zrobi motocykl klasy adventure o pojemności 700-800 i więcej niż jednym cylindrze przy masie 160 kg to mit. Takiego produktu moim zdaniem nie będzie a przynajmniej nie jako seryjny motocykl. Jednocylindrówki 690 (KAT, Husqvarna) ważą zalane ok 160 kg, CRF250L - 145 kg. Zwiększenie masy silnika poprzez zastosowanie większej liczby cylindrów wymusi wzmocnienie ramy co z kolei przełoży się na większą wagę pojazdu.
MT07 waży zalane ponad 180 kg co przy założeniu że trzeba zastosować dużo lepszy zawias i wzmocnić całą konstrukcję na chłopski rozum wywinduje masę przynajmniej do 200 kg Pozostaje kupić CRF450 i doposażyć w Rally Kit co i tak nie da odpowiedniego na dłuższe trasy komfortu a jeden cylinder pozostanie jednym cylindrem.
Trzeba się pogodzić że do latania po krzakach służy lekki endurak a na długie wyprawy "ciężka" Afra, GS lub KAT.
Emek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.