Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 29.11.2015, 21:52   #23
ArturS
 
ArturS's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Łaziska Górne
Posty: 927
Motocykl: Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie
Przebieg: x34tys
Galeria: Zdjęcia
ArturS jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 10 godz 55 min 50 s
Domyślnie

No właśnie zatarcie sworznia nie oznacza wcale spadku mocy. Jechałem dwoma motocyklami (TT600 i XT600) z taką atrakcją i oba zapier..ły aż miło. Za każdym razem stawialiśmy na luz na sworzniu dolnym lub górnym, a było zupełnie odwrotnie. TT600 była kupiona z tym stukiem na początku sezonu, przejeździła bez problemu do pierwszych śniegów dobre kilka tys. km i po rozbiórce wszyscy się złapali za głowy, bo niewiele brakowało, a ścianka tłoka tak by się wytarła, że ten stanąłby w poprzek.
Mniejsza z tym. Silnik na stół i szukaj przyczyn, niema co wróżyć. Może to jakaś pierdoła i niepotrzebnie się stresujesz?
ArturS jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Stuki w serduchu Xargo1 Silnik, sprzęgło, skrzynia 73 12.02.2009 11:28
Stuki z silnika plakiet Silnik, sprzęgło, skrzynia 17 26.08.2008 07:10


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.