![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#23 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Łaziska Górne
Posty: 927
Motocykl: Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie
Przebieg: x34tys
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 10 godz 55 min 50 s
|
![]()
No właśnie zatarcie sworznia nie oznacza wcale spadku mocy. Jechałem dwoma motocyklami (TT600 i XT600) z taką atrakcją i oba zapier..ły aż miło. Za każdym razem stawialiśmy na luz na sworzniu dolnym lub górnym, a było zupełnie odwrotnie. TT600 była kupiona z tym stukiem na początku sezonu, przejeździła bez problemu do pierwszych śniegów dobre kilka tys. km i po rozbiórce wszyscy się złapali za głowy, bo niewiele brakowało, a ścianka tłoka tak by się wytarła, że ten stanąłby w poprzek.
Mniejsza z tym. Silnik na stół i szukaj przyczyn, niema co wróżyć. Może to jakaś pierdoła i niepotrzebnie się stresujesz? ![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Stuki w serduchu | Xargo1 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 73 | 12.02.2009 11:28 |
Stuki z silnika | plakiet | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 17 | 26.08.2008 07:10 |