Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 05.11.2015, 19:17   #29
Cassini


Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Sosnowiec
Posty: 300
Motocykl: RD07a
Cassini jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 25 min 29 s
Domyślnie

Cytat:
Cytat:
Napisał spider2you
Czy jest sens zmieniać na żelówkę czy zostać przy zwykłym ?
Mam tego żółtego AGM MotoBata 14Ah od kwietnia i moim zdaniem nie ma lepszego aku za te pieniądze a płaciłem za niego 115zł, ma ok 200A prądu rozruchowego i bardzo małe praktycznie niezauważalne samorozładowywanie po miesiącu stania nie potrzeba uzupełniać prądu. A w moto jakim jest AT tylko żelowy aku bo nie musisz uzupełniać wody, nie wyleje Ci się kwas jak moto będzie na boku i taki aku ma co najmniej 2 razy wyższą trwałość od zwykłego kwasiaka.
Cassini jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
wymiary uszczelniaczy łożysk kół graphia Hamulce, kola, opony 1 11.05.2013 17:59
Akumulator żelowy RD04 Wersja alternative Wojak Układ elektryczny i zapłonowy 26 12.12.2012 10:44


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.