Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 17.10.2015, 10:59   #11
borys609
 
borys609's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: podwrocławskie zadupie
Posty: 833
Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R
borys609 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s
Domyślnie

Fascynujące jest to, że wśród ortodoksyjnych wyznawców AT tyle samo osób jest sromotnie rozczarowanych nową AT co zachwyconych...

Najbardziej ciekawi mnie czy da się z niej powypieprzać wszelkie abeesy-sresy, tempomaty, automaty czy kontrole trakcji, żeby bez większego stresu dało się tym przez głębszą kałużę przejechać..
Co po wywrotce, gdy jeden z 18-stu kanałów powietrznych się zniszczy? Zabraknie powietrza? A może zacznie się grzać?
Co z akcesoryjnym zbiornikiem? Jest szansa wmontować zamiast oryginalnego czy pozostaje tylko opcja szelki i na plecy? Przyznacie, że te 18 litrów to jakaś kpina w motocyklu wyprawowym... W terenie nie ma bata żeby to paliło 4 litry..
Pewnie wraz z premierą i pierwszymi opiniami użytkowników masa wątpliwości się rozwieje... Liczę na solidną, japońską jakość i przemyślane pod kątem trwałości rozwiązania, a wtedy, kto wie... może za te 10 lat uda mi się uskrobać na ładną sztukę od jakiegoś dziadka-hitlerowca zza Odry .
borys609 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.