| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2010 
				Miasto: Bialystok I Akalice 
					
				
				
					Posty: 1,748
				 
Motocykl: AT RD07a; XR600R 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 3 godz 37 min 38 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			kolega phantom ma Tigera. zapytaj go prywatnie
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jeśli bywasz w Warszawie, to zawsze mieli testówke w Liberty Motors na Łopuszańskiej, zadzwoń sprawdź.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Pozdrawiam Michał  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Jan 2012 
				
					
				
				
					Posty: 4
				 
Motocykl: RD15 
				
				
				 
Online: 6 godz 56 min 3 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Minął już dobry roczek od ostatniego wpisu a Tygrysków przybywa. Czy rzeczywiście GS'y są przereklamowane? Na razie odbyłem jazdę testową na F800 GS i mówiąc kolokwialnie dupy nie urywa. Może z uwagi na zbyt wygórowane oczekiwania po lekturze w necie. Jeśli zaś tylko nadarzy się taka sposobność chcę spróbować Tiger'a 800 XC. W mojej subiektywnej ocenie motocykla ładniejszego i bardziej dopracowanego od konkurenta. 
		
		
		
		
		
		
		
	Choć jak wielu potencjalnych nabywców mam ten dylemat czy sercem wybrać Triumph'a czy rozumem BMW:-)  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,619
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Dlatego jakiekolwiek opinie będą bez sensu szczególnie, że znajomy , który też jeździł 1h przede mną był nim zachwycony a ja zupełnie odwrotnie    dla mnie to taka taczka ...bez urazy ![]() proponuję także zrobić test np. pójść do triumph'a i zamówić sobie np. podkładkę za 3zł i to samo w BMW... może teraz jest lepiej ... Ostatnio edytowane przez mdxmd : 20.09.2015 o 23:36  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2011 
				
					
				
				
					Posty: 1,601
				 
Motocykl: nie mam 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 6 dni 13 godz 39 min 49 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 ![]()  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,619
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 przód ma duże tłumienie powolnych ruchów zawieszenia i przy jeździe na niewielkich nierównościach zwyczajnie jedzie jak taczka nie wybierając nierówności. Tył też mi nie pasował... w AT miałem Wilbersa i pewnie dlatego, silnik lubi obroty a skrzynia jest zestopniowana jak w sporcie, od tego roku można kupić ten motocykl z zawieszeniem WP (w pełni regulowane) i gdyby ktoś testował to bardzo jestem ciekawy opinii jak to zawieszenie pracuje.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
| 
			
			 HONDZIARZ 
			![]() Zarejestrowany: Apr 2012 
				Miasto: Gdynia 
					
				
				
					Posty: 365
				 
Motocykl: RD04 / NAT 
Przebieg: 50000km 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 7 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Motocykl fajny, ale to takie typowe marketingowe XC. Jak DL650XT. Jeździłem, na szosę jest mnóstwo lepszych, na lajtowy szuter też. Poza wyglądem i byciem triumfem dla mnie większych zalet nie miał :-). 
		
		
		
		
		
		
		
	Ale GS800 też jakoś mi do gustu nie przypadł.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Jan 2012 
				
					
				
				
					Posty: 4
				 
Motocykl: RD15 
				
				
				 
Online: 6 godz 56 min 3 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No właśnie, jakie sprzęty masz na myśli pisząc o tych na lekki szuter? 
		
		
		
		
		
		
		
	Testówka 800XC z Rumi sprzedała się i pewnie nie będą już nic rejestrować w tym roku, W Warszawie w weekend ktoś rozbił Tigera, więc na chwilę obecną pewnie musiałbym jechać do Wrocławia, Krakowa czy Bielska-Białej (nie sprawdzałem, bo za daleko), ewentualnie zostaje Poznań... Po gwarancji może być podobnie z częściami i tego się trochę boję. Choć dealer twierdzi, że zainteresowanie jest ogromne i może uda się zarejestrować nowy motocykl na testy:-)  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,619
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			odgrzeję kotlenta  
		
		
		
		
		
		
		
	  mamy już wersję XCX ktoś z Was pomacał a może poużywał ?WP+elektroniczny gaz jak to się sprawuje?...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2010 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 1,419
				 
Motocykl: Husqvarna 701 Enduro 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie jeździłem, ale obserwuję temat... Wieć internetowe wróble ćwierkają, że sprawuje się to lepiej... Przednie zawieszenie ma regulacje odbicia i dobicia przez co pracuje lepiej... Tak ludzie piszą w necie... Znam kilka przypadków, że właściciele XC sprzedali i kupili XCX, więc chyba część w tym prawdy... 
		
		
		
		
		
		
		
	Do tego ma ABS wyłaczany z wyłacznika, a nie z opcji ustawień komputera jak XC... Ride-by-wire pracuje normalnie... XCX ma światła awaryjne... Dostał też kilka trybów jazdy... Menu obsługuje się nie przyciskami na liczniku, tylko w manetce (jedynie tryby jazdy zostały w "starym" miejscu)... Tryby jazdy to off-road, road i definiowana rider (w tej można ustawić sport, rain i normal)... No i jest tempomat... Firma chwali się, że zmniejszyli zużycie paliwa o 17% w stosunku do XC... Acha - kontrola trakcji jeszcze jest...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Tiger czy DL? | kris2k | Inne - dyskusja ogólna | 14 | 05.08.2013 22:44 | 
| Tiger 800 | gerardgrodzisk | Inne - dyskusja ogólna | 193 | 14.05.2013 23:47 |