Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 04.09.2015, 13:14   #11
QrczaQ
 
QrczaQ's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
QrczaQ jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał soulsick Zobacz post
Nie no panowie.
Jeździł ktoś z was motocyklem z ABS? Albo czy hamował awaryjnie jakimś motocyklem w ogóle?
Jeżeli motocykl ma jeździć między samochodami po asfalcie to lepiej jak ma ABS niż nie ma.

Wyłącznik oczywiście jak najbardziej pożądany :>
Ja mam pierwszy raz motocykl z ABS i jak narazie to mi przeszkadza.
W awaryjnym hamowaniu nie chce hamować tylko coś prztyka klika zamiast palić gumę i stawać dęba.

Miałem też parę razy sytuacja... oczywiście to dziwna historia ale miałem a nie słyszałem. Dojeżdżam na ostro do ronda heble w podłogę, redukcja, silnik gaśnie i nagle poślizg nie kontrolowany... Kurczaki tak mają pewnie.
__________________
__
Golodupiec bez Afryki
QrczaQ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.