Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 02.09.2015, 16:09   #11
QrczaQ
 
QrczaQ's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
QrczaQ jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał borys609 Zobacz post
Rambo, skoro tak to czemu tak wielu przeciętnych Kowalskich kupuje 10-letnie "dorosłe" motocykle zamiast tych piździnek? Chyba znów trafiasz w pudło... :-)
Przeciętny Kowalski to normalny gość, z rodziną, pracą, być może kredytem dożywotnim na dom i samochód.


Wysłane z ajfona..
Tutaj jest artykul o sprzedazy nowych motocykli przez Kowalskiego.



[...] Sprzedaż napędzają 125-tki [...] Co ciekawe, jeszcze rok temu ten segment wcale nie cieszył się popularnością, a najlepiej sprzedawały się motocykle z potężnymi silnikami, o pojemnościach powyżej 750 centymetrów, drogie. Teraz te duże zeszły na drugi plan.
__________________
__
Golodupiec bez Afryki
QrczaQ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.