Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 01.09.2015, 17:01   #11
Arkan
 
Arkan's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2014
Miasto: Warszawa
Posty: 273
Motocykl: XT660Z, HSQ701
Arkan jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 6 dni 22 min 18 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał QrczaQ
1. Dlaczego nowa Teresa jest taka dobra? Przelotowka w miare OK, wibracje? Jezdzilem tym nawet ale nie moge wiele powiedzieć.
- bardzo duże możliwości dostosowania i upgradu na nowych częściach dedykowanych do xt660z. Ograniczeniem jest tylko budżet. Np. WP robi dedykowany przedni zawias z półkami do xt660z.... ale 2200 EUR
- duża dostępność części na świecie (np. w Czarnogórze na zadupiu w warsztatach garażowych ogarniesz tenerke, a KTM to tylko Podgorica i to w godzinach 10:00-17:00...)
- debiloodporny silnik
- silnik "taś-taś" typu traktor - nie gaśnie na dwójce podczas wolnych, trudnych przejazdów (ktm tak nie lubi jeździć - tam jest dwója i gazu w ch..a, albo nie jedziemy)
- łatwa diagnostyka i naprawa w warunkach polowych. Wszystko na linkach i łatwo dostępne bez rozbierania połowy motocykla
- dużo wachy w baku
- centralna stopka (np. w 690R nie ma)
- sklep off-the-road.de (uwaga! boli kieszeń)
- megaprosty serwis
- brembo
- zimny wydech (nie jarają się miękkie sakwy). Edek z edhaustu w Modlinie za 400 PLN pięknie go przerabia
- komfortowe przeloty 120km/h
- małe jak na singla wibracje
- i co dla mnie najważniejsze - duży kąt ugięcia kolan (czyli bardziej wyprostowane nogi) niż w innych enduro

Cytat:
Napisał QrczaQ
2. Dlaczego GS LC jest taki nie trafiony? Jezdzielm tym i wiem ze jest strasznie mocny, nic poza tym. Troche jezdzilem starym GS12 i nikt mnie do tego nie przekona
He, he - tak to jest z dużym gsem - albo miłość albo nienawiść. Ale ad rem:

- najważniejsze dla mnie - zmiana pozycji na motocyklu. Siedzi się jak na sprzęcie asfaltowym "w motocyklu", a nie jak na enduro "na motocyklu". Na stojaka - bez znaczenia, ale jazda w terenie na siedząco to jakaś masakra.
- ride by wire (co mam tym k... zrobić jak się zwali po glebie? Linke to sobie wymienię, ale przekaźnik...)
- opona 170mm - bez komentarza...
- chłodnica. Urokiem poprzednich gsów jest to że nie da się przebić chłodnicy
- osłabienie elementów zawieszenia celem redukcji wagi (np. średnica goleni 37mm!!!)
- skomplikowany serwis w warunkach polowych
- rozliczne akcje serwisowe, problemy ze skrzynią biegów
- konstrukcja skrzyni - w starym gsie jest tak że jak jesteś w czarnej d.... to możesz nalać do silnika oleju samochodowego i gra gitara. W nowym - zapomnij...
- plaaastikkk!!!!
__________________
"Lepszy kloc z pannami, niż legenda z kompleksami " - Louis

Ostatnio edytowane przez Arkan : 01.09.2015 o 17:13
Arkan jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.