![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#13 | |
![]() Zarejestrowany: Feb 2009
Posty: 21
Motocykl: RD03
![]() Online: 0
|
![]() Cytat:
Nie zgadzam się z tobą zupełnie Mam akurat większe niz średnie doświadczenie z farbami proszkowymi To co ty opisujesz "można ściągać jak folię" to po prostu farba proszkowa robiona przez jakiegoś amatora. Musiales miec do czynienia ze zlym wykonamiem tego. Jak jest dobrze zrobione to jest to niesamowicie trudna powloka do sciagniecia Przy uszkodzeniu odprysnie kawalek a reszta dalej siedzi tak samo mocno Zalecane jest piaskowanie ramy do golego metalu Nie wolno jej rekami juz potem dotykac Po piaskowaniu splukujesz to woda i do pieca na rozgrzanie (spala sie resztka syfu) Potem (juz rama ciepla, nie goroca) sie to proszkuje i znowu do pieca Rama musi buc idealnie czysta, grubosc proszku ma byc dobra i temperatura i czas tez odpowiedni. Jak tak ci to ktos dobrze to zrobi to masz rame na lata zapezpieczona Zaden lakier nie jest taki wytrzymaly jak dobrze polozona farba proszkowa. GD |
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
prostowanie ramy | batomi | Rama, zawieszenia, napęd | 32 | 25.07.2013 21:43 |