![]() |
|
Imprezy forum AT i zloty ogólne Imprezy forum AT i zloty ogólne. Spotkania użytkowników naszego forum. Mają one charakter otwarty: obecność AT wskazana, ale nie jest wymogiem. Piszemy również o imprezach motocyklowych, na które wybierają się nasi forumowicze. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Warszawa/Piaseczno
Posty: 79
Motocykl: na razie brak...
![]() Online: 1 dzień 20 godz 4 min 6 s
|
![]()
W imieniu załogi na miejscu (rockride) uzupełniam info o zlocie.
Zgodnie z ustaleniami z załogą "Orła" przedstawiam kalkulację wraz z menu podczas naszego spotkania. Menu wygląda następująco : 09.10.2015 â Piątek - kolacja ciepła ( bigos, sałatka warzywna, wędlina, ser, jajko w majonezie, pieczywo, chleb herbata) 10.10.2015 â Sobota - śniadanie â podane w formie stołu szwedzkiego ( kiełbaski na ciepło, jajecznica, zestaw serów i wędlin, warzywa świeże, twaróg, kawa, herbata, dżem, pieczywo, masło) - wieczorna impreza plenerowa grill: (karczek, pierś drobiowa, boczek, kiełbaski cienkie, krupniok, kiełbaska na ognisko, smalec z ogórkiem kiszonym, surówka z białej kapusty, ogórek z pomidorem, papryka konserwowa, napoje i soki, herbata, kawa, pieczywo, dodatki) Na miejscu grille z podstawową obsługą, ognisko, opał, teren oświetlony, tło muzyczne. 11.10.2015 â Niedziela - śniadanie â podane w formie stołu szwedzkiego (żurek, jajecznica, zestaw serów i wędlin, warzywa świeże, twaróg, kawa, herbata, dżem, pieczywo, masło) Podczas pobytu zakwaterowanie w pokojach 2 â 6 osobowych oraz w dwóch salach 8 i 12 osobowych. Standard turystyczny, łazienki poza pokojami. Na miejscu pościel, brak ręczników. W przypadku niepogody istnieje możliwość przeprowadzenia imprezy z pełnym menu plenerowym wewnątrz schroniska. (około 140 miejsc siedzących) Rozkład łóżek wygląda następująco : https://docs.google.com/spreadsheets...qV-_0U/pubhtml W celu rezerwacji robimy następujące kroki : 1. Wpłacamy daną kwotę zależnie od noclegu w kwocie 120 zł (opcja w namiocie) lub 150 zł (opcja pod dachem) na moje konto : Piotr Pasek 44 1140 2004 0000 3102 3481 0914 Tylko wpłata jest równoznaczna z potwierdzeniem rezerwacji. Nie ma możliwości wpłaty na miejscu, dzielenia podanych kwot dla przyjeżdżających w sobotę itd. Upraszczamy kwestie organizacyjne, staramy się nie komplikować i nie robić zbędnego zamieszania ![]() W treści przelewu proszę umieścić koniecznie nick forumowy, zrobić przelew na 120 lub 150 zł a następnie wysłać do mnie maila na adres rockride@o2.pl z informacją o tym, że forumowicz o nicku X zrobił przelew na kwotę Y zł. Dlaczego w ten sposób ? Dlatego, że pojawią się osoby spoza forum ADV którym nie mogę wysłać PW a może zajdzie potrzeba komunikacji ![]() UWAGA ! Pamiętajmy o dodatkowej kwocie na upominki dla dzieci Daniela. Każda nadwyżka poza kwoty podstawowe będzie traktowana jako datek na upominki. Aby ułatwić mi zadanie w sytuacji kiedy ktoś wpłaci 120 zł (opcja z namiotem) + 30 zł (na upominki) proszę o info na maila, że mam to rozumieć w taki sposób a nie np. opcję spania pod dachem za 150 zł . Wysyłka maila po dokonaniu wpłaty będzie więc bardzo potrzebna w celu rozwikłania ew. niejasności. Oczywiście numer tel. można jak najbardziej podać na drodze e-mailowej. Nick + adres mailowy będzie podstawą do ew. dalszej komunikacji między nami i usprawni kontakt. Niebawem szczegóły dot. tras.... |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
KOTLINA KŁODZKA 2011 coś ktoś na ten temat wie??? | yuris76 | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 40 | 27.02.2011 20:58 |
Kotlina Kłodzka - kwatera, niedrogo - szukam | Adam_Gdańsk | Przygotowania do wyjazdów | 23 | 17.04.2010 12:31 |