Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > KTM

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 12.08.2015, 13:25   #11
QrczaQ
 
QrczaQ's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
QrczaQ jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Raszu Zobacz post
W LC8 producent przewidział konsumpcję oleju max. 500ml/1000km. To fabryczna norma.

Procedura sprawdzania poziomu oleju:

1. Silnik rozgrzany
2. Stawiasz na centralce i dajesz mu popracować na luzie 60sekund
3. Wyłączasz silnik
4. Sprawdzasz stan oleju
5. Na bagnecie różnica między MIN. i MAX. to 500ml

Dolewasz i jedziesz dalej. Ja dolewam na rozgrzanym silniku - nie wiem czy to ma jakiś wpływ, ale jak się rozlewa to się robi dym :P

Acha, nie dolej za dużo.
Dzieki. Tak wlasnie sprawdzalem i nic nie ubywa. Ale ja slabo katuje tego dzika :-)
__________________
__
Golodupiec bez Afryki
QrczaQ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha Orzep Inne - dyskusja ogólna 125 23.08.2013 20:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.