![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#12 |
![]() |
![]()
eeee... a po co cyt. kontrolowac opilki?
srubki spustowe z magnesem maja czesto mniejsza ilosc zwojow gwintu niz sruby oryginalne i latwo nimi uszkodzic gwint w misce bo sile dokrecania zalozona przez producenta dla np. 9 zwojow musi przeniesc 5 zwojow ( jak na fotce), tym samym gwint w misce nie pracuje na calej swojej powierzchni i ulega zniszczeniu w swojej dolnej czesci. sruby maja mniejsza liczbe zwojow, zeby byly nizsze i zeby wystarczylo miejsca na magnesik. reasumujac - wkrecanie srub z mniejsza liczba zwojow jest niezbyt zdrowe
__________________
buziaki ![]() Ostatnio edytowane przez szynszyll : 10.08.2015 o 13:17 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
podkłada śruby spustu oleju | mucha_dub | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 22 | 23.05.2014 22:52 |
"Oranżada"dla przyszłego "zdrajcy". | MOTOMYSZA | Wszystko dla Afrykańczyka | 7 | 29.10.2012 19:21 |
wymiary korka spustu oleju | klanol | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 8 | 20.11.2008 23:07 |