![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Ja smaruje Hipolem i latam głownie po terenie.
Stawiam motor na centralkę wczesniej mała przecierka szmatką a poźniej odpalam silinik i wrzucam na jedynkę i nanoszę hipol szczoteczka do zębów. Staram się smarowac po lub przed kazdym jezdzeniem. Efekt ok 5 tys km podciągnąłem jedne ząbek - DID X ringowy oczywiście. Minus to jak za dużo posmarujesz to syf na osłonie zębatki i osłonie silnika. Ale tanio i skutecznie ![]() Nie mam zbyt dużego doświadczenia z łancuchami- bo poprzednie moje japonczyki maiły kardan - więc niech się inni wypowiedzą. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Osłona łańcucha z ALU. | MOTOMYSZA | Wszystko dla Afryki | 9 | 18.04.2011 11:43 |
luz łańcucha? | kamol | Rama, zawieszenia, napęd | 12 | 16.05.2008 23:25 |