Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 18.07.2015, 22:23   #5
Stary-S3
 
Stary-S3's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Ponownie Kotlina Kłodzka :D
Posty: 449
Motocykl: RD07 mit VW parts :D
Stary-S3 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 4 dni 15 godz 9 min 23 s
Domyślnie

Bez nagrzewania. Dwa razy podlane penetratorem do zardzewiałych śrub z Bernera. Odczekane 2 godziny żeby się przeżarł i wyszły bez problemu.
To samo miałem w Kawasaki i XR.
Jak dotąd metoda działa.

Byłbym zapomniał - ostatnio tą sama metodę stosowałem też w Dominatorze oraz DrBigu. Każdy się poddał.

2 kg młotka i twardy 40 cm pręt - przedłużka do klucza ze starego zestawu do Fiata.
__________________
Ale dlaczego Honda?... Bo VW nie robi motocykli...

Ostatnio edytowane przez Stary-S3 : 18.07.2015 o 22:27
Stary-S3 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Problem z CDP?! killjoy Przygotowania do wyjazdów 2 13.06.2014 10:56
Mam problem Lewar Układ elektryczny i zapłonowy 48 11.03.2011 10:43
Czy łożyska główki ramy można znaleść w sklepie z łożyskami? Vooytas Rama, zawieszenia, napęd 8 11.06.2008 17:45


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.