Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 13.07.2015, 04:16   #7
marekw
 
marekw's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2014
Miasto: Gdynia
Posty: 582
Motocykl: RD07
marekw jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 5 dni 11 godz 36 min 30 s
Domyślnie

To zalezy gdzie motor jest uzywany jak na asfalcie i jakims tam szutrze to pewnie takie slizki wystarcza spokojnie na jakies 80 tyś. km ale jak uzywasz afryki w terenie to wymiana slizgow nic nie da trza wymieniac motor albo sprzedac go jakiemus handlarzowi ktory potem sprzeda go dalej mowiac ze to cacko bylo uzywane turystycznie.A tak na serio to idzie wyczuc luzy w lagach i wtedy trza sprawdzac czy sa do wymiany.U mnie przy 100 tyś byly dosyc mocno dojechane wiec wymienilem.Jak dbasz o olej w lagach zeby bylo go ile trzeba i byl swiezy o oslony lag zeby kurz sie nie dostawal za duzo to takie slizgi zyja dlzej pewnie
__________________

Ostatnio edytowane przez marekw : 13.07.2015 o 04:26
marekw jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Pomocy. Potrzebuje oznaczenie iglic z gaźników rd03 motormaniak Uklad paliwowy i wydechowy 3 14.10.2011 10:40
Różne oznaczenie tłoków ! Ratunku! wieczny Silnik, sprzęgło, skrzynia 48 18.12.2009 22:23


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:40.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.