| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 4,770
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Potężny dwucylindrowy model LC8 950R był odpowiedzią KTMa na niemieckie BMW R900RR. Motocykl wygrał Dakar w roku swojego debiutu dając Fabrizio Meoniemu drugie w rajdowej karierze zwycięstwo w tej imprezie. Ostatecznie LC8 okazał się jednak zbyt potężny, nawet jak na potrzeby najlepszych kierowców i wymagania afrykańskich pustyń, dlatego w kolejnym roku ekipa KTMa wróciła do ścigania się na jednocylindrowym modelu LC4 660R. Ten okazał się optymalnym pakietem do pustynnych rajdów. KTM LC8 950R nie zniknął jednak z powierzchni ziemi i stał się platformą na której zbudowano linię turystycznych motocykli LC8 950 Adventure oraz Super Enduro 950. Do dziś model 950 Adventure uchodzi w środowisku podróżników za maszynę o najlepszych walorach offroadowych w stawce motocykli dla obieżyświatów. 
		
		
		
		
		
		
		
	Silnik: dwucylindrowy, w układzie V75°, chłodzony cieczą, DOHC, cztery zawory na cylinder. Moc maksymalna: 102KM przy 8500 obr/min, maksymalny moment obrotowy: 97Nm przy 6000 obr/min, wysokość siedzenia 995mm, waga bez płynów: 199kg, zapas paliwa: 55 litrów. http://www.scigacz.pl/Motocykle,ktor...aru,19873.html  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |