Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 25.05.2015, 11:25   #5
ArturS
 
ArturS's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Łaziska Górne
Posty: 927
Motocykl: Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie
Przebieg: x34tys
Galeria: Zdjęcia
ArturS jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 10 godz 55 min 50 s
Domyślnie

Regler może mieć różne odchyły. W mojej Teresie było prawie tak, jak u Ciebie. Najlepsze ładowanie było przy ok 2tys.obr, a im wyższe tym gorsze, ale poniżej 12.5V na światłach nie spadało, więc jeździłem, aż w końcu padł. Kupiłem chinkę, taką jak wstawiają do trampków, pochodził z tydzień i padł. Na szczęście oryginału nie wymontowałem (bo nie jest to łatwe), podłączyłem i o dziwo znowu działał. Całkowicie wyzionął ducha dopiero po kilku miesiącach. Wymieniłem na tourmaxa i po problemach. Wymiana akumulatora nic nie zmieniała. Na stator bym nie zwalał.

Ostatnio edytowane przez ArturS : 25.05.2015 o 11:28
ArturS jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.