Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 22.05.2015, 12:16   #35
szynszyll
 
szynszyll's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,590
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 2 tygodni 5 dni 9 godz 41 min 18 s
Domyślnie

moim zdaniem trzeba podstawic gazniki z prawidlowo pracujacej afry. remont to ostatecznosc. zakladam, ze pomiar cisnienia zostal wykonany prawidlowo i odpowiednio wyskalowanym narzedziem.

ja mialem kiedys taka sama przygode jak Fazi. polecilem koledze z krakowa motocykl kolegi z rzeszowa ktory serwisowalem i ktory moim zdaniem byl w bardzo dobrym stanie. kolega oddal motocykl na serwis w krakowie jakims dzieciakom i po paru dniach dzwoni z pretensjami, ze motocykl jest szrot i ze trzeba remontowac silnik bo ma 5 atm. zaczal sie ciskac i sugerowac zwrot pieniedzy. poprosilem zeby podjechal do 'mechanika' i dal mi go do telefonu. pytam 'fachowca':

- wiesz ze w f650 jest dekompresator na walku?
- eeee... nie
- no to zdemontuj go i zmierz cisnienie i oddzwoncie

za pol godziny dzwonia:

- cisnienie nadal slabe ale juz lepiej bo jest 8 atm bez dekompresatora

to sie pytam:

- manetke zescie odkrecili?
- eeeeee... a to trzeba?
- to odkreccie i zadzwoncie

za chwile telefon:

- jest 11 atm

i tak kuwa o! mechaniki panie. juz chcial dzieciak kolege na gruba kase opierdolic. zeby jednak nie bylo za wesolo i tak go orznal na czym innym - ale to juz inna historia...

reasumujac - wyregulowac zawory i podstawic gazniki z innej afry, ktora pracuje prawidlowo. i bedzie na 100% wiadomo.

p.s. kable WN ostatecznie wymieniles bo nie doczytalem?

p.p.s. nieregularne i falujace wolne plus czkniecia to rowniez moim zdaniem wina nadmiaru powietrza w mieszance - pytanie tylko jakie jest jego zrodlo. co ciekawe spotykam sie z takimi obiawami tylko w RD07 - nigdy w RD04 czy TA choc to tak podobne konstrukcje
__________________
buziaki

Ostatnio edytowane przez szynszyll : 22.05.2015 o 12:21
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
RD04 cóś nie teges. tyran Uklad paliwowy i wydechowy 73 11.03.2015 17:15


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:06.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.