![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#2 |
Cały czas się uczy
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Płock
Posty: 123
Motocykl: Varadero
Przebieg: 50000
![]() Online: 1 miesiąc 4 dni 17 godz 59 min 42 s
|
![]()
Obejść można bardzo prosto, wystarczy dioda wlutowana w dodatkowy przewód łączący długie z krótkimi. Włączasz mijania - dioda blokuje przepływ do długich, włączasz długie - dioda puszcza napięcie na mijania. Ot i wszystko - wystarczy nabyć odpowiednią diodę - ja idę do sklepu i mówię, że potrzebna dioda do żarówki 12 V - 60 W.
Pozostaje tylko rozstrzygnąć , w jakiej konfiguracji ma to świecić. krótkie - lewa 1 długie - lewa krótkie + prawa długie 2 długie - lewa krótkie i długie + prawa długie Ostatnio edytowane przez płock1964 : 11.05.2015 o 07:25 |
![]() |
![]() |