Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 11.05.2015, 07:20   #2
płock1964
Cały czas się uczy
 
płock1964's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Płock
Posty: 123
Motocykl: Varadero
Przebieg: 50000
płock1964 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 dni 17 godz 59 min 42 s
Domyślnie

Obejść można bardzo prosto, wystarczy dioda wlutowana w dodatkowy przewód łączący długie z krótkimi. Włączasz mijania - dioda blokuje przepływ do długich, włączasz długie - dioda puszcza napięcie na mijania. Ot i wszystko - wystarczy nabyć odpowiednią diodę - ja idę do sklepu i mówię, że potrzebna dioda do żarówki 12 V - 60 W.
Pozostaje tylko rozstrzygnąć , w jakiej konfiguracji ma to świecić.
krótkie - lewa
1 długie - lewa krótkie + prawa długie
2 długie - lewa krótkie i długie + prawa długie

Ostatnio edytowane przez płock1964 : 11.05.2015 o 07:25
płock1964 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.