![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 4 godz 24 min 42 s
|
![]()
Oczywiście KTM już zdążył się zepsuć.... rozpadł się czujnik stopki bocznej, na szczęście zworka na czujniku sprzęgła załatwiła sprzawę.
Wentylator przy przejazdach przez błotniste lasy praktycznie pracował cały czas muszę zamontować drugi. Przednia felga już lekko się wygła, ale to jak wjechałęm na dziure na asfalcie. Zestaw opon Motoz+SAVA na asfalcie sprawowały się super, do 140 zero niestabilności, niestety tylni profil 140 mocno ogranicza składanie się po winklach. Niestety na błocie motoz szybko się zapycha i trzyma tylko w czasie jazdy na wprost, nawet delikatne skręcenie koła powoduje uciekanie przodu. Dodatkowo bardzo przeszkadza mi to że LC8 jest lekkie z tyłu i ciężkie z przodu, to jest fajne przy szybkiej jeżdzie na szutrach bo łatwo tył nadrzucić, ale złe przy wolnych przeprawach przez bagna. Po 600km 50% spokojnej jazdy po asfalcie i 50% napierdzielania w terenie zwaszcza świrowaniu po szutrach znikła 1/3opony...
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. Ostatnio edytowane przez madafakinges : 13.04.2015 o 10:35 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |