![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
lakierowania proszkowego felg nie polecam. CHYBA, że fela żżarta przez procesy utleniające ale jak zżarta od zewnątrz to pod dętką z reguły jest już po zawodach i takie aluminiowe koło nadaje się tylko na śmietnik.
proszek delikatnie tuszuje niedoskonałości powierzchni ale... po dociśnięciu nypli już w procesie montażu zaczyna delikatnie odchodzić POD felgą i zaczyna się polka od nowa. po 2/3 latach i jeździe w wodzie wyłazić zacznie syf i lakier będzie odchodzić. zacznie się od otworów szprych. do kół podrapanych lub wymagających zmiany koloru polecam tylko anodowanie. tj. zdjęcie starej anody, usunięcie mechaniczne uszkodzeń /napawanie, szlifowanie, polerowanie, szczotkowanie/ a następnie trawienie i położenie nowej powłoki galwanicznej w odpowiednim do gustu właściciela kolorze. proszek robią w wielu miejscach. z dostępem do anody jest gorzej. cenowo jest podobnie i nakład pracy taki sam jeśli chodzi o samo pokrycie. jak są zainteresowani to zapraszam. mam dostęp do zielonej, srebrnej, złotej i czarnej anody. mogę zapleść i wycentrować kółka włączając nietypówki: Caponord, BMW. Ale to nie są tanie rzeczy ![]() matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Renowacja chłodnic. | mrdracul | Układ chlodzenia | 13 | 15.03.2011 21:57 |