![]() |
|
Uk³ad elektryczny i zap³onowy Monta¿, demonta¿ oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napiêcia, CDI, okablowanie, ¶wiat³a, bezpieczniki, prze³±czniki, ¶wiat³a stopu, czujnik nó¿ki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzêdzia w±tku | Wygl±d |
![]() |
#13 |
Administrator
![]() |
![]()
Ramires , moje do¶wiadczenia z NGK s± bardzo dobre ( u¿ywam od wielu lat), Vectr± robi³em nawet do 80000km i chodzi³y lepiej ni¿ oryginaly po nieca³ych 30000km....ale to w samochodzie...
W AT na jednych swiecach podci±gno³em pod 20tyskm( jako¶ tak wysz³o) i chodzi³y bardzo dobrze, po zmianie na nowe ¿adnej róznicy.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
Narzêdzia w±tku | |
Wygl±d | |
|
|
![]() |
||||
W±tek | Autor w±tku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
przewody zap³onowe | Wójcik | Uk³ad elektryczny i zap³onowy | 5 | 12.06.2017 08:14 |
modu³y zap³onowe-kto regeneruje? | SDz | Uk³ad elektryczny i zap³onowy | 30 | 05.02.2012 10:54 |
¶wiece irydowe do AT | rambo | Silnik, sprzêg³o, skrzynia | 92 | 08.11.2010 11:06 |
Po¿yczê modu³y zap³onowe i tarcze sprzeg³owe do xrv 650 | majo | Wszystko dla Afryki | 13 | 26.03.2009 20:26 |