![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
Zobacz wyniki ankiety: czy chcesz miec mozliwosć wylączenia scoottoil,a np podczas jazdy terenowej | |||
tak |
![]() ![]() ![]() ![]() |
28 | 68.29% |
nie |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 9.76% |
nie robi mi róznicy |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 21.95% |
Sonda z Wielokrotnym Wyborem Głosujących: 41. Nie możesz głosować w tej sondzie |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 | |
gsm: 512242193
![]() Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,273
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 6 dni 14 godz 23 min 26 s
|
![]() Cytat:
no właśnie te wady wyeliminowałem w prototypie ![]() patent ropucha to smarowanie każdego ogniwa na postoju ![]() ja tego nie robię łańcuch smaruje się podczas jazdy [quote=puszek]Obawiam się ,że to urządzenie domowej roboty..może mieć SPORY przerób oleju...W tym chyba jest głównie problem... Potem cała felga zarzygana..A jak będzie lecieć w czasie postoju ... Trzymam kciuki i mam nadzieję ,ze Palel pokona trust mózgów od Scotiego... ![]() to już ci powiem ze wydatek oleju jest taki jaki chcesz a opona i felga jest sucha ja jeżdżę na hipolu bo taki olej jest najlepszy do smarowania łańcucha stosuje go miedzy innymi Ropuch ![]() czemu łyka każdy inny olej bo nie regulujesz jego wydatku jakimś precyzyjnym zaworem który albo się przytyka albo jest tak dziura ze leci jak z wiadra bo olej jest na tyle gesty ze nie chce lecieć i zakleja dziurke wielkości 0,00001 mm ![]() ![]() umnie za ilosc oloju odpowiada elktronika a za to odpowiada elektronika masz ciut gęstszy olej dajesz ciut dłuższy czas ![]() ![]() przejzdiłem z prototypem 6000 km może wiecej w totalnie róznych warunkacho od asfaltu po off i przy cenie ponizej 200 zł uwazam ze nie ma nic co sie równa ja mam ciagle wilgotny łacuch a felge i opone sucha ![]() a co najsmieszniejsze dla was bedzie lepsza oferta :P jesli chodzi ci o warunki strikte zimowe to bedzie wygldac to tak ze jesli olej zamarznie to jedziesz na tej zasadzie która ropuch stosował czyli masz nasmarowany łacuch i on sie wysuszy czyli bez strachu łupniesz z 300 km ale watpie czy dasz rade pzry minus np 5 srtopni tyle zrobić ![]() a jesli zbiornik dasz koło chłodnicy to sie olej ogzewa i wszytko działc poowino jak ta lala zbyszek bedzie towar gotowy bedzie akcja narazie siedze natym calymi dniami ![]() beda gotowe bedzie dystrubucja temat ten powstał poto bo niewiedziałem czy motowac włacznik ![]() chcecie to macie ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |