![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#34 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Sanok
Posty: 2,019
Motocykl: EXC, ST 1300
Przebieg: rośnie
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 8 godz 14 min 12 s
|
![]()
Ale czy po kilkunastu latach pracy oryginalna sprężyna ma na pewno swoją charakterystykę pracy taką samą jak nowa - jestem pewny, że nie - jakieś zużycie musi występować
__________________
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Sprężyny progresywne | Kishon | Rama, zawieszenia, napęd | 43 | 26.04.2020 23:22 |
Sprężyny NIE PROGRESYWNE na przód | hero | Rama, zawieszenia, napęd | 21 | 28.05.2013 12:58 |
Sprężyny YSS - opinie? | Stolek | Rama, zawieszenia, napęd | 1 | 18.11.2012 20:30 |
Klapnięte sprężyny? | Mecia | Rama, zawieszenia, napęd | 1 | 03.05.2011 23:06 |