![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#39 |
![]() |
![]()
Faziku,
Nie odnosząc się do innych twierdzeń, o których tu piszesz, śruba składu mieszanki ma wpływ na skład mieszanki w całym zakresie obrotów. Proszę sprawdź budowę gaźnika i zobacz, gdzie prowadzi kanał z dyszą wolnych obrotów i regulującą przepływ śrubą. Co prawda jej wpływ się zmniejsza w funkcji obrotów / zapotrzebowania / podniesienia przepustnicy i główne skrzypce zaczynają grać inne parametry, związane ze składem mieszanki, w tym dysza główna, dysza iglicy i kształt oraz wysokość zawieszenia iglicy, ale dysza wolnych obrotów i przepływ przez nią paliwa robi cały czas. Empirycznie sprawdzone na niejednym silniku / gaźniku, w przypadku RD04 prawidłowe wyregulowanie obu gaźników na śrubie składu mieszanki wolnych obrotów potrafi wpłynąć np. na zużycie paliwa ok. 0,5 do 1 litra / 100 km. A w ogóle to fajna dyskusja ![]()
__________________
pozdrawiam! Kisiel ------ RD04 -> ATAS |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
[RD04] Ile oleju w lagach RD04? | Poncki | Rama, zawieszenia, napęd | 20 | 25.02.2014 20:24 |
[RD04] zębatka tylna 46 zębuf do rd04 | rambo | Rama, zawieszenia, napęd | 5 | 29.07.2008 01:05 |