![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#27 |
Are we truly alone? The Truth is Out There
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Urzut
Posty: 661
Motocykl: obecnie brak
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 1 godz 3 min 57 s
|
![]()
@gerard zamontuj sobie woltomierz i będziesz od razu wiedział co się dzieje z elektryką. Masz w dziale PID sprawdzoną konstrukcję i to w kilku kolorach. Jak będzie słabo, przeczyść i zakonserwuj połączenia, szczególnie stycznik rozrusznika, połączenia przy reglerze oraz masę - tą na ramie i tą na silniku. Warto zobaczyć co się dzieje w kostkach pod czachą. Jak wszystko posprawdzasz, wyczyścisz, zakonserwujesz i wskazania nie będą dobre, to wtedy wymień regulator
![]() Chyba, że od razu wersja max, czyli : zakup od @RafWro regulatora i woltomierza, wymiana, potem przejrzenie instalacji i masz spokój na kolejne 20 lat .... Ostatnio edytowane przez slafo : 24.01.2015 o 23:56 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
regulator napięcia | vinc18 | Układ elektryczny i zapłonowy | 36 | 05.11.2022 07:20 |
Regulator Napięcia Jaki?? | darkier | Układ elektryczny i zapłonowy | 46 | 17.10.2022 12:04 |
Regulator napięcia fh014aa | wolly | Układ elektryczny i zapłonowy | 2 | 19.07.2011 09:52 |