![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,001
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 37 min 30 s
|
![]()
noo to jest jej zaleta
![]() przy moim stylu jazdy, i motocyklu - tzw. zjadaczu opon. d908rr potrafi wytrzymać od 6-8 tys. co jest naprawdę dobrym wynikiem, w cyklu mieszkanym. TKC80 zjadam w 2-3 tys km. jak masz mniej na kole kucy niz 100, i będziesz latał wiecej offem niż czarnym to i może z 10 tys starczy. po za wytrzymałością, oponka jest fajna na mokrym jak i suchym asfalcie, dobrze robi w piasku i błocie, za wyjątkiem gliny! Jest mocno uniwersalna i świetnie prowadzi się w tzw. drifcie ![]()
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dunlop D908RR | Dubel | Hamulce, kola, opony | 11 | 17.03.2013 21:52 |