Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 27.12.2014, 13:41   #27
ziutek2002
Tomaj
 
ziutek2002's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Nekla wlkp
Posty: 532
Motocykl: RD07,CRF1000L/DCT, XL600V
Przebieg: znośny
ziutek2002 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 dni 6 godz 11 min 14 s
Domyślnie

Dzięki za odpowiedź Vtwin90. A jak to sie ma do tych otworów, które będą ,,atakowały'' zacisk z klockami odwrotnie. Wiemy, że otwory w tarczy służą do zmniejszenia wagi tarczy, lepszego wentylowania, odprowadzenia ciepła itd, ale też do ,,wciągania'' syfu z zacisków głównie w postaci pyłu z klocków hamulcowych.

Jak myślisz będzie to miało jakieś znaczenie? ....może za dużo filozofuję ale poprostu chciałbym się dowiedzieć przed wykonaniem takiej próby...
ziutek2002 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wyjechane tarcze hamulcowe rambo Hamulce, kola, opony 9 22.04.2010 23:29


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.