Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 22.12.2014, 22:42   #11
QrczaQ
 
QrczaQ's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
QrczaQ jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał motormaniak Zobacz post
ano tym że jak się powłoka nicasilu na cycku uszkodzi to zostaje wymiana silnika, albo bawienie się doszczętną rozbiórkę silnika z dokładnym wypatroszeniem i wysyłanie karteru w świat po nowy nicasil, niestety nie dostępny w PL.
A powłoka uszkodzić się może nie tylko na skutek zużycia po 200 tys.. Ilu z Was zassało choć raz wodę co silnika bo jednak było za głęboko" , czy wysypywało tony piachu z airboxa. Mi kiedyś odpadł kawałek ceramiki od świecy i narobił szkód, losowy przypadek....
A jak cycek odejmowany, to szybka akcja.
OK teraz rozumiem. Nie wiem czy w malych silnikach też, ale w duzych przemyslowych to zawsze mozna wymienic tuleje cylindra.

Szczerze mowiac to w projektowaniu tego silnika nikt nie bedzie myslal o takich naprawach, przebiegach +200kkm, a raczej o cenie produkcji. Bo jak bedzie za drogie, to zeby bylo nie wiem jak swietne, aż całe FAT zamilknie, nikt tego nie kupi. A jakby tak zł 35k...
__________________
__
Golodupiec bez Afryki
QrczaQ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:55.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.