![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Mam przerąbane :)
![]() Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: WTA
Posty: 1,656
Motocykl: RD07a
Przebieg: stoi
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 16 godz 13 min 57 s
|
![]()
Temat już chyba przewalcowany niejednokrotnie. W moto typu afri nie ma wpływu zalewanie hiper wynalazkami.
Wynalazki te wątpliwej jakości i w PL niestety faktem jest, że osiągi na tych paliwach typu power nie są dużo lepsze. W puszce kiedyś testowałem i spalanie lekko mniejsze ale nie opłacało się. Natomiast to co piszecie o zagramanicznym paliwie prawdą jest jakoby. Kiedyś jak jeździłem poldaczem do niderlandów to jak zatankowałem pod Hamburgiem to prawie jakby turbo włączył! Drugie życie silnika fso. Dzisiaj też wolę tankować na szwabskim tankstelle.
__________________
Motto nr 1: Uważać na mokre pieńki i siekiery |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Power Big Meeting Vasteras | Bies13 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 27.02.2014 20:03 |
Czyszczenie - ogólnie | jorge | Regularne czynności serwisowe | 35 | 02.04.2012 06:41 |