![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#6 | |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]() Cytat:
Kontrolka abs nie zgasnie jak masz slaby akumulator. Kontrolki abs będą mrugac przemiennie zamiast jednoczesnie. Ja sie z tego cieszę. Okazja do urwania kilkuset euro za zepsuty abs, choc niemiec zarzeka sie ze dwa miesiace bylo wszystko ok.Fakt pozostaje faktem. Na tylnym kole nie bedzie luzu na boki , no chyba ze juz lozysk nie ma. Luzy na lozyskach maja byc prawidlowo zdystansowane i wcale nie jest to proste. Wystepuje natomiast spory luz przekladni. Lekkie puk podczas ruszania. Ma prawo nie zapalic od jednego strzala, i porzadnie zakopcic przy rozruchu. Zwykle jak jest na bocznej stopce. Jak ktos ma mniejszy budżet, to lepiej do rocznika 2003 z jedną świecą i zwyklymi niezintegrowanymi hamulcami Przed zakupem bylo popytac na forum bmw lub w serwisie , nie na forum at Gzie jest kilka bmw na krzyż Pięta achillesowa sa uszczelniacze dyfra i od sprzegla. Wymiana przy 60 tys niezaleznie od tego czy suche czy cieknie, by nie padlo gdzies na wypizdowie, Choc moze wytrzymac przebieg duzo dłuższy Nie sa to duze koszta, ale moga zniszczyć lozysko czy zaoleic tarcze sprzegla Czy ktos z forum zatarl silnik przy glebie choc silnik afry tez jest na panewkach
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 09.11.2014 o 11:03 |
|
![]() |
![]() |