![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#34 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
|
![]()
Hamerykany na forum Suzuki DL VStrom bardzo sobie chwalą, te cuda. Ale oprócz emulatorów zmieniają też sprężyny i olej. Ja w Afryce zmieniłem sprężyny na progresywne i olej na 7,5W i też było lepiej w stosunku do oryginału. Emulatory mogłyby jeszcze polepszyć działania zawiasu. Aczkolwiek zawias Afry już w oryginale działa poprawnie, porównując go np. do oryginału w Suzuki DL1000. Jednak tak naprawdę problemu do końca nie da sie rozwiązać ani emulatorami ani sprężynami, bo tym problemem jest wiotkość tego widelca, mała średnica rur nośnych w stosunku do ich długości i masy motocykla powodują , że nie ma tam odpowiedniej sztywności i po przesiadce np. z DL 1000 miałem wrażenie , że Afra jest zrobiona z gumy. chociaż feetback zawiasu i wyczucie styku opony z nawierzchnią było w Afrze o wiele lepsze niż w DL-u.
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Africa Race | Stachu | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 0 | 15.11.2009 18:42 |