![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#13 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2014
Miasto: Siedlce
Posty: 67
Motocykl: TE 630
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 8 godz 27 min 37 s
|
![]()
zipo sory, że musiałeś tyle czekać. Już DAJE
Najprościej to wytłumaczyć posługując się rysunkiem. Wracając do problemu. Po złożeniu sprzęgła wydawało mi się, że wszystko znajduję się na swoim miejscu. Niestety po założeniu dekla i podpięciu linki klamka sprzęgła była kompletnie luźna - nie było żadnego oporu = sprzęgło nie pracowało. Problem polegał na tym, że właściwe spasowanie elementów 11 i 6 jest bardzo istotne. Po kilku próbach obracania el. 11 okazuje się, że w pewnym momencie różnica spasowania jest inna. Element ten wsuwa się głębiej o około 3mm. Tutaj cały pies pogrzebany. Zipo jeżeli taki opis jest dla Ciebie nadal niezrozumiały pisz pw, rozbiorę raz jeszcze i nakręcę specjalnie filmik ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Twarda klamka sprzęgła RD03 ( sprzęgło ) | sloneczny | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 18 | 18.03.2013 19:29 |
sztywny lancuch po zdjeciu kola | JackHarrer | Rama, zawieszenia, napęd | 61 | 08.07.2009 10:59 |