| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
			
			 HONDZIARZ 
			![]() Zarejestrowany: Apr 2012 
				Miasto: Gdynia 
					
				
				
					Posty: 365
				 
Motocykl: RD04 / NAT 
Przebieg: 50000km 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 7 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Hej :-). 
		
		
		
		
		
		
		
	Pytanie mam do kolegów mechaników - bo sam nie mogę w to uwierzyć, ale w instrukcjach Suzuki jest tylko opis standardowej wymiany płynu hamulcowego - tak jak w Afryce... Nie ma ani słowa, o tym, że w związku z ABSem jest coś inaczej. Czy mam zakładać, że płyn się przeciągnie sam przez pompę/zawory ABSu? Czy to jednak bardziej skomplikowana czynność i jest tam gdzieś po drodze jeszcze kilka punktów?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2012 
				Miasto: sulechow-londyn 
					
				
				
					Posty: 277
				 
Motocykl: RD04 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 3 dni 8 godz 15 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			a to  ogladales http://www.youtube.com/watch?v=pyWRMd7A4Oc
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
| 
			
			 HONDZIARZ 
			![]() Zarejestrowany: Apr 2012 
				Miasto: Gdynia 
					
				
				
					Posty: 365
				 
Motocykl: RD04 / NAT 
Przebieg: 50000km 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 7 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Hmm.. No tą procedurę znam i przeprowadzałem ją kilka razy. Wymieniałem do tego uszczelnienia pompy hamulcowej, rozbierałem zaciski, zmieniałem przewody... 
		
		
		
		
		
		
		
	Dlatego właśnie mechaników pytam :-). Czy to aby na pewno wystarczy? Czy jeżeli motocykl ma ABS, a w szczególności V-Strom - procedura się nie komplikuje?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2011 
				Miasto: Mińsk Mazowiecki 
					
				
				
					Posty: 528
				 
Motocykl: KTM 1190 adv 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 11 godz 10 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W lc8 z abs robiłem, odpowietrzałem tył po wymianie pampy hamulcowej i nie robiłem nic szczególnego, dłużej to trwa ale procedura taka sama jak bez abs'u.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Raz na wozie, raz w nawozie CUinHell na forum TA  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Feb 2010 
				
					
				
				
					Posty: 5
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 15 godz 39 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Witam, 
		
		
		
		
		
		
		
	mam DL650 z ABS. W tym motocyklu jest dość proste odpowietrzanie, niezależnie czy masz ABS czy nie wygląda tak samo. Przygotuj się tylko psychicznie na to, że zajmie Ci to więcej czasu niż w standardowym układzie. Szczególnie jeżeli chodzi o przedni hamulec. Pompa ABS znajduje się z tyłu motocykla i biegną do niej przewody powyginane góra/dół w których lubi się zabłąkać jakiś mały bąbelek powietrza. Serwisówka mówi prawdę, nie potrzeba jakiś specjalnych czynności.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Płyn chłodniczy temp. wrzenia 180 st. | płock1964 | Wszystko dla Afryki | 19 | 17.06.2016 14:27 |