Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 02.09.2014, 02:06   #7
Kobra
 
Kobra's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: TYCHY
Posty: 430
Motocykl: SD02
Przebieg: 000000
Kobra jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 14 godz 45 min 51 s
Domyślnie

Miernik mam taki prosty, sprawdzić zasilanie czy przewód jest cały to nie problem. Jaki potrzeba miernik aby sprawdzić czy jest impuls z cewki? W środe posprawdzam zasilanie. Pochwale sie co ustaliłem, Dzieki za wskazówki

Przejrzałem instalacje, sprawdziłem zasilanie na przekaźnik-jest, na pompę przewód sprawny, styki czyste. Złożyłem całość i działa! Dla pewności i przy okazji przeleciałem kostki kontaktem. Wniosek jeden, wozić pokrowiec i bedzie pan zadowolony.
__________________
Kiedyś Tygrysek

Ostatnio edytowane przez Kobra : 05.09.2014 o 14:07
Kobra jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Podłączenie przekaźnika do pompy - łopatologicznie MaRP Uklad paliwowy i wydechowy 57 04.07.2022 19:52
Schemat podłączeń przekaźnika pompy Kazmir Układ elektryczny i zapłonowy 19 16.06.2017 20:23
Przeróbka pompy paliwa bez przekaźnika, 2 elementy, działa :) pekos1988 Uklad paliwowy i wydechowy 23 19.03.2013 21:26


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.