![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#9 | |
Dołączył: 28.5.2006
![]() |
![]() Cytat:
![]() Wskazania masz dobre; jak możesz nie używaj WD40 do instalacji (jak radził już zetjohny) , tylko środka do tego przeznaczonego (np. Isol, lub innej firmy), ewentualnie po wyczyszczeniu papierem ściernym możesz też użyć jakiegoś alkoholu. Posprawdzaj wtyczki, gniazdo głównego bezpiecznika, wtyczkę reglera (obydwie pod lewym boczkiem), bo to są wrażliwe miejsca w tych motocyklach. Sprawdź na innym akumulatorze, czy masz takie same efekty. M.
__________________
Navigare necesse est vivere non est necesse. |
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Żarówki zegarów | Artuditu | Układ elektryczny i zapłonowy | 30 | 15.12.2016 17:10 |