![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#4 |
Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Gądków Wielki, Poznań
Posty: 11
Motocykl: CRF1100L
![]() Online: 18 godz 26 min 28 s
|
![]()
posprawdzalem styki, pozalewalem WD40, faktycznie troche zasniedzialy byl glowny bezpiecznik, ale to chyba nie jest przyczyna. sprawdzilem ladowanie i tak: na wlaczonych swiatlach i niskich obrotach ladowanie jest na poziomie 13,75, na wysokich waha sie miedzy 13,95 a 14,05, zas bez swiatel laduje caly czas 14,30. regulator po kilku minutach pracy jest letni i nie jest to oryginal, tylko forumowy.
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Żarówki zegarów | Artuditu | Układ elektryczny i zapłonowy | 30 | 15.12.2016 17:10 |