![]() |
|
Lejdis Motocykl + kobieta, czyli wszystko co może być związane z tym duetem |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
Nie wiem czy 2T będzie dla Ciebie lepsze. Sama musisz zdecydować.
Ja długo się zastanawiałem. Właściwie stawiałem na 4T ale... Spotkałem się z kolesiem, który ma EXC 250 2T. Po pierwsze usiadłem, położyłem moto, podniosłem, hmmm, wsiadłem i polatałem po torze i polu. Waga i poręczność zrobiły na mnie duże wrażenie. Potem przyszedł czas na rozmowy o utrzymaniu, serwisowaniu itd. Okazuje się, że moto praktycznie bezobsługowe. Przy moim lataniu trzeba raz na rok wymienić olej w skrzyni i raz na dwa lata tłok. Jak będę więcej i ostrzej latał to tłok może raz na sezon. Jednym słowem do moto zagląda się raz w roku! W porównaniu z 4T to jednak rzadko. Jeszcze krótko inne zalety. Generalny remont (jak kupisz minę) zamyka się praktycznie w wymianie tłoka i korby czyli jest dużo tańszy niż w 4T. Odpalanie 2T kopką jest banalnie proste. O zaletach 4T nie będę pisał bo sama masz. Ty decydujesz. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Lekkie enduro na długą podróż | Tofel | Lejdis | 98 | 11.10.2017 11:47 |
Ukraina 4 dni od czwartku na lekkie | electro | Umawianie i propozycje wyjazdów | 12 | 07.05.2014 23:34 |