![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#27 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Wlkp
Posty: 1,181
Motocykl: Prawdziwa przygoda XRV 750
Przebieg: od nowa
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 7 godz 45 min 10 s
|
![]()
CDN.......
Jak wspomniałem alternator poszedł do sprzedawcy celem przetestowania. Mam teraz zamontowaną oryginalną prądnicę z afryki jako zastępczą z innego silnika . Ładowanie na odciętym regulatorze 20V napięcie zmienne ( czyli zgodnie z tym co powinno być ). Po dopięciu regulatora oryginalnego żółty kabel + masa ( napięcie stałe ) 3-3,5 V . Zamieniłem regulator na nówkę ( wersja od PID z FAT ) . Wszystkie kable zostały polutowane ( żółte do alternatora i te wychodzące z regulatora dalej do wiązki też ) . Napięcie żółte kable + masa ok 6,3 V . Zgodnie z opisem powinno być 15-16 V Gdzie szukać przyczyny takiego spadku napięcia ?
__________________
Możesz utracić wszystko,ale nikt nie zabierze ci tego co w życiu zobaczyłeś i przeżyłeś |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Kto ma dobre niskie ceny na przewody w oplocie | graphia | Wszystko dla Afryki | 15 | 21.01.2014 16:13 |
patent na niskie ciśnienie w oponach | Wojtek_K | Wszystko dla Afryki | 2 | 04.02.2013 11:57 |
Niskie obroty za wysokie. RD03 | sloneczny | Uklad paliwowy i wydechowy | 16 | 06.07.2011 22:18 |
Obroty a ładowanie | Michal | Układ elektryczny i zapłonowy | 17 | 03.11.2010 23:35 |
Kończy się prąd, ładowanie jest - RD07 | jackhammer | Układ elektryczny i zapłonowy | 19 | 31.05.2010 12:04 |