| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czy ktoś montował 19' na przód do królowej.Wiem że zaraz będą głosy że to zdrada itp. Ale mam drugi zestaw kół więc mógłbym sobie jeden typowo szosowy zmotać 19/17 drugi terenowy 21/18. 
		
		
		
		
		
		
			Zaletami 19 bedą na pewno lepsze hamulce z przodu i łatwiejsze prowadzenie. Obręcz od freewinda(19' 2.15 szeroka) mogę mieć za ok 150zł+ szprychowanie u króla. Do tego jakby się udało na tył 17' 3.5 szeroką pod oponę 150 byłoby fajnie. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				Miasto: Piwniczna-Zdrój 
					
				
				
					Posty: 1,020
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: 53000 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 dzień 1 godz 8 min 13 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tylko że wtedy trochę Ci się pochyli do przodu i będzie się inaczej prowadzić (gorzej/lepiej to się okaże po zrobieniu niestety).
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 32 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zdania są podzielone to jak ze śmietaną 18  
		
		
		
			  czy 30  , na szczęście obie mają %   Po Afrach 4 i 7, kilku starych Trampach, aktualnie w TA700 19-ka mi pasuje ale latam po czarnym, jak podejdzie w oś to Ci dam podmienić jakbyś miał wątpliwości, popieram ciekawe projekty. Ciekawe jak zawiecha się zachowa. Wrzucałeś na obecne fele jakieś bardzo dobre laczki stricte szosowe? zdjęcie panienki z bezdętami: Ostatnio edytowane przez Feel : 04.06.2014 o 11:44  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Teraz na asfalt mam tourance. Mam przód od lc8 który jest dłuższy od ori chyba o 3cm więc teraz jest lekko wyżej przód. Będę to niwelował 18' z tyłu. Na asfalt wpuściłem lagi ok 1 cm w półki. Jakbym założył 19' to nie byłoby dużej różnicy w stosunku do oryginału. Feel jesteś z Krakowa? Może się wybiorę kiedyś do Ciebie i zrobimy przymiarkę. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. Ostatnio edytowane przez madafakinges : 04.06.2014 o 12:19  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dobra król ostudził mój zapał, obręcz od frewinda nie podejdzie... tak że zostaje tylko całe koło od trampa 700. 
		
		
		
		
		
		
			Feel zgadamy się na przymiarki. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zdoktoryzowałem się na forum tramkowym.  
		
		
		
		
		
		
			Koło od 700 pasu do 650 p&p. Takie same piasty i tarcze. Wiem że koło od tramka 650 pasuje do afry z tym że afra ma większe tarcze, myślę że będzie gitara. ![]() cytat Ostrego z forum TA Gdybyś kupował 650-tkę, to koniecznie po 2005 roku z czarnymi felgami! I w ładnym stanie. Wtedy się możemy zamienić, ja dam ci swoje 19" a Ty dasz mi swoje 21". Serio piszę. Zdecydowanie wolę koło "od Ukrainy" bo mi się lepiej jeździ poza asfaltem, a na szosie to i tak trampek szatanem nie jest więc spokojnie 21 daje radę. Pomijając względy estetyczne to różnica jest odczuwalna. 19 z przodu lepiej hamuje(te same tarcze co w 650 ale obwód koła mniejszy), jest stabilniejsze, lepiej trzyma się w zakrętach, mowa o jeździe po asfalcie. Wady ujawniają się po zjechaniu z powyższego. Przenosi więcej dziur na kierownicę, pływa w koleinach, piachu i błocie, a hamulce z przodu i tak są na "pozaasfalciu" zbędne. Znakiem tego wszystkie plusy zmieniają się w minusy. Dla kogoś kto chce śmigać w większości po czarnym 19" to lepszy wybór ale gdy często uciekamy w dzicz to zdecydowanie 21. I prędzej czy później u mnie takowe zagości. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. Ostatnio edytowane przez madafakinges : 04.06.2014 o 14:26  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Jul 2014 
				
					
				
				
					Posty: 20
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 39 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			21 też zależy w jaki teren. Inaczej w górach, a inaczej w lesie. W górach też wolałbym 19
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |