![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
![]() |
![]()
w silnikach w ktorych za preparacje mieszanki paliwowo powietrznej odpowiedzialny jest gaznik o ilosci spalanego paliwa decyduja dwie rzeczy: wartosc podcisnienia w kanale dolotowym i przepustowosc ukladu zasilania czyli mowiac po ludzku dysz paliwowych.
to co opisujesz to komputerowe symulacje spalania elektronicznych ukadow wtryskowych, ktore wzbogacaja mieszanke i modyfikuja mape wtryskow w zalezonosci od potrzeb. w silniku tak prostym jak ten w afryce o zuzyciu paliwa decyduja parametry ktore wymienilem powyzej - maksymalne spalanie wystapi przy maksymalnych obrotach - z pewnoscia nie bedzie to jednak 40 litrow.
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wyciek paliwa przy glebie... | Arecki007 | Uklad paliwowy i wydechowy | 20 | 06.10.2011 15:20 |
Jak się zachowuje pompa przy braku paliwa w wężyku ?? | paku | Uklad paliwowy i wydechowy | 9 | 01.03.2010 20:27 |
Pompa Mikuni | hero | Wszystko dla Afryki | 2 | 29.10.2008 21:43 |