Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 26.03.2014, 23:22   #16
next22


Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Polichno
Posty: 852
Motocykl: TA
next22 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 21 godz 14 min 54 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Evvil Twin Zobacz post
U mnie w granicach 13,8-14,2. Czasem w górnej granicy, czasem w dolnej. Nie wiem od czego to zależy....
od synchronizacji pola elektromagnetycznego
bo nie jest tak że napięcie wzrasta proporcjonalnie do obrotów
next22 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Regulator Napięcia Jaki?? darkier Układ elektryczny i zapłonowy 46 17.10.2022 12:04
Regulator napięcia fh014aa wolly Układ elektryczny i zapłonowy 2 19.07.2011 09:52


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.