![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa/Natolin
Posty: 1,518
Motocykl: nie mam już AT
Przebieg: 99999
![]() Online: 1 miesiąc 5 dni 20 godz 53 min 17 s
|
![]()
Pompa z większą średnicą tłoczka to lepsza dozowalność i użycie mniejszej siły do hamowania.
Zawsze w motocyklach supermoto wymienia się przednie hamulce , najlepszy efekt daje wymiana wszystkiego czyli pompy , przewodu ze stalowym oplotem, zacisku z większą ilością tłoczków i tarczy na większą średnicę. Najbardziej popularne i najbardziej wydajne są pompy radialne (brembo , magura) ale to raczej do wyczynowej jazdy, tam stajesz dęba używając jednego palca. Jeżeli oryginał jest uszkodzony to lepiej poszukać czegoś wydajniejszego bo to tylko na plus.
__________________
BMW R1150R Jawa 250 353 `58r |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pompa hamulcowa kaput. | newrom | Hamulce, kola, opony | 13 | 23.09.2008 09:28 |