![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#35 |
Łowcy z Łopola
![]() |
![]()
Odkopuję temat ponieważ znalazłem ciekawe info u braci z Italii (co prawda dot. Transalpa, ale problem jest ten sam).
Otóż Włosi stosują zamiast oryginalnego reglera regulator z Transalpa 650 lub 700 (ale ten jest droższy). Regler z 650-tki działa na MOSFETach i nie ma z nim takich problemów. http://tecnica.transalp.it/faidate.php?id=179 http://translate.google.pl/translate...D179&sandbox=1 Ewentualnie stosują regler z Piaggio X9. Patent znany bo u nas też są odważni co wsadzają reglery od chinoli. http://tecnica.transalp.it/faidate.php?id=178 http://translate.google.pl/translate...D178&sandbox=1 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przypalona wtyczka | hero | Układ elektryczny i zapłonowy | 53 | 26.07.2021 22:01 |
Czarny kabelek z reglera | sambor1965 | Układ elektryczny i zapłonowy | 8 | 30.09.2010 13:14 |
Wtyczka do pompy potrzebna | sambor1965 | Uklad paliwowy i wydechowy | 2 | 21.09.2010 23:11 |
okablowanie reglera | Vooytas | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 30.06.2008 20:36 |